nybanner

Mogu li koristiti drugačiji pomak viljuške za svoj brdski bicikl?

Pozdrav, dođite da se konsultujete sa našim proizvodima!

Fork offset je relativno nov na listi razmatranja MTB merenja, a njegovo mesto na dobro poznatom grafikonu je očišćeno bez mnogo kontroverzi.Jednostavno rečeno, to je izmjerena udaljenost između upravljačke osovine vilice i prednje osovine, koja se podešava različitim pomacima na vrhu vilice.Brendovi su počeli dizajnirati svoju geometriju imajući na umu kraće pomake, a danas je teško pronaći bicikl od 29″ sa preko 44 mm pomaka.Plima se promijenila.Ali šta se dešava ako stavimo 51mm ofset viljušku na bicikl od 44mm ili 41mm?
Prvo, pogledajmo na brzinu odstupanja i zašto kraći pomak može biti koristan.Naš urednik Matt Miller napisao je članak o offsetu prije nekog vremena, pa ga svakako pogledajte.Ukratko, kraći pomak viljuške povećava veličinu otiska viljuške.Ovo se postiže povećanjem udaljenosti između površine prianjanja gume na tlu i tačke u kojoj upravljačka osovina prelazi tlo.Veća veličina gusjenice pruža veću stabilnost i bolju kontrolu prednjeg kraja.Jednostavna ideja je da je prednji točak lakše samoispraviti, da prirodnije prati ravne linije umjesto da se osjeća klimavim.Vidi, mama, lakše je voziti bicikl bez ruku!
Labavija cijev glave pomaže u smanjenju neurednog osjećaja upravljača, stabilnija vožnja se često preferira na tim istim igračkama niske gravitacije, tako da sada imamo viljušku od 29″ sa pomakom od 41-44 mm, veću.Većina viljuški od 27,5″ ima oko 37 mm hoda.Kraći pomak također skraćuje međuosovinsko rastojanje bicikla, čineći veći bicikl upravljivijim, kao i olakšavajući vozaču pravilnu težinu prednjeg točka za maksimalnu vuču.
Nedavno sam počeo da testiram novi 170mm Öhlins RXF38 m.2 i poslali su mi 51mm ofset viljuške.Privateer 161 i Raaw Madonna I test zahtijevaju pomak od 44 mm, ali oba brenda kažu da će 51 mm raditi sasvim dobro.Izvedeno?
Pedalirao sam dva bicikla sa Öhlins 38 i Fox 38 i moje iskustvo se može sažeti kao “kupovina nove vilice nije važna”.Iako možete osjetiti promjenu u upravljanju, toliko je mala da je zaboravim na pola prvog spuštanja svaki put kada promijenim mjesto.Prilično sam siguran da ako sednem na tvoj bicikl i napravim nekoliko krugova, ne mogu reći koliki je pomak viljuške bez gledanja.Smatram da sam prilično osjetljiv na varijacije i nijanse na svom biciklu, nakon što sam testirao mnogo različitih komponenti i okvira, a za ovu kombinaciju okvira i viljuške, čini se da pomak nije glavna varijabla performansi.
Ono što osjećam je da je upravljanje s dužim dosegom od 51 mm malo lakše i da je prevrtanje s jedne na drugu stranu lakše postići nego sa viljuškom od 44 mm.Ovaj pad nije bio toliko velik da sam morao stati na prednji dio sedla ili čvršće držati upravljač na neravnom terenu.To je samo mala razlika, poput ugla glave cijevi od 0,5° koji se brzo zaboravlja.Vidim da neki vozači bolje reaguju na osjećaj samoispravljajućeg upravljača i to treba uzeti u obzir.
Nisam imao problema sa dodavanjem težine prednjim točkovima jer su ovi bicikli bili dovoljno dugački da sam već morao agresivno prebacivati ​​svoju težinu naprijed.Nema značajnih promjena.Opet, s obzirom na činjenicu da volim dugačke bicikle, razlika u dužini međuosovinskog razmaka me ne smeta.Moj prijatelj, inženjer okvira za brdske bicikle sa punim radnim vremenom, isprobao je obje vilice na istom biciklu i složio se da obje rade dobro.Nakon džogiranja, također se nije mogao sjetiti na kojoj se račvi nalazi a da nije spustio pogled.Srećom, mi smo prilagodljiva stvorenja i lako se prilagoditi tako malim promjenama.
Da su moji ciljevi drugačiji i da svaka desetina sekunde utječe na moju profesionalnu trkačku karijeru, definitivno bih odabrao kraću offset viljušku.Za one kojima je potrebna maksimalna stabilnost i minimalno povećanje performansi da bi zadržali svoju plaću, takva razlika, na koju sam zaboravio, je itekako vrijedna toga.Za mnoge obične off-road entuzijaste poput mene, velike su šanse da će vilica koju već imate odlično funkcionirati s biciklom koji kupite, sve dok odgovara računu.
Moj iskusni kolega Matt Miller imao je sasvim drugačije iskustvo instalirajući dužu offset viljušku na bicikl svog partnera.Želeo sam da to bude najbolje za nju, pa smo na kraju prodali stare viljuške i kupili polovnu prednju viljušku sa pomakom od 37 mm.”
Prema Mattovom iskustvu, čini se da ovaj zahtjev za odstupanje viljuške uvelike ovisi o dotičnom biciklu i vozaču.Ako već imate offset viljušku koja se ne preporučuje za vaš bicikl, najbolje je da je isprobate prije nego što ispraznite novčanik za novi model.Možda ćete čak preferirati neusklađenost od očekivane veličine.
Potražite pojam "kaster" i vidite kako on utječe na karakteristike upravljanja i upravljanja.igra ključnu ulogu u performansama bicikla.Caster je kombinacija HTA i Rake.
Upravo sam prošao kroz ovo prije otprilike 2 godine.Napravio sam veliki Devinci Troy iz 2018. koji je dobio štuku od 150 mm 27/29 sa pomakom od 51 mm.Proveo sam mjesece pokušavajući pronaći jasno i prilično jednostavno objašnjenje kako 46-44mm offset viljuška utječe na rukovanje i 51mm, ali ništa mi zapravo nema smisla… Nadogradio sam na 160mm fox 36 2019.– 27/29 (jašem skoro isključivo na cipalima) sa pomakom od 44 mm.
Vidim suptilnu razliku.… Pretpostavljam da sam napravio dosta prilagodbi u rasporedu ažuriranja ove godine, dodajući 10 mm hoda, dodajući novi pomak i instalirajući prednji točak od 29, imam puno varijabli da pripremim svoj biciklistički cipal.Imam set točkova od 27,5 za dane u parku, ali jašem cipale cele sezone.Tako da stvarno ne znam kako je biti na manjim frontovima.Ovo može biti zaista značajna razlika.Kraću offset viljušku koju sam koristio prošle godine.Vozio bih CPL jednom na 29 viljušku sa viljuškom od 51 mm, a zatim prebacio na viljušku od 27,5 i osjećao se "bolje"... ove godine sa manje pomaka + više putovanja mogao bih udobno voziti cipal cijeli dan.Čak sam razmišljao i o promeni guma...
Upravo sam dobio na poklon bicikl sa punim ovjesom i ima pomak od 44 stepena.Moj prethodni bicikl (budžetni hardtail) imao je pomak od 51 stepen.Sada znam da poredim jabuke i pomorandže, ali razlika koju vidim je pomeranje prednjeg kraja.Primijetio sam da sam u uskim zavojima mogao biti neutralan ili malo prednji, ali isto je na 44 rezultiralo da prednji kraj zaroni u neudoban položaj.Tako da mislim da ću morati da se ugojim.Na bilo kojoj strmoj dionici, bilo mi je udobno od neutralnog do malo naprijed.
Pročitao sam naslov i zakolutao očima... WTH?Naravno, bicikl će "raditi" s viljuškom s neoriginalnim pomakom.Prvo, kako autor kaže, bicikl drugačije upravlja, a nakon kratke prilike da se navikne na tu razliku, postaje druga priroda.Drugo, ofset viljuške je bio na radaru od ranih 90-ih dok ovjes nije postao velika stvar.Sjećam se da sam bio zapanjen i fasciniran prijateljevim Yeti Pro FRO biciklom sa Accutrax viljuškom koja je imala pomak od 12 mm, možda 25 mm.Obrada je brza i tačna.Volio ga je, ali ga nije vozio sve dok nije stigla njegova nova viljuška za vješanje dugog dosega.
Naši stari ljudi su preteranu pažnju ljudi na gramima nazvali „dete težine“.Ovaj članak zvuči kao da je napisan za "geometrijsku piksi" koja bulji u svoj pupak.oh brate…
Unesite svoju adresu e-pošte da primate vrhunske vijesti o brdskom biciklizmu, odabir proizvoda i posebne ponude koje vam se dostavljaju svake sedmice u inbox.